آموزش اینستاگرام نی نی سایت 2023-02-12

آموزش اینستاگرام صفر تا صد + آموزش تصویری استاد دیجیتال مرجع دوره های آنلاین

اگر از چند جساب کاربری در اینستاگرام استفاده می کنید می توانید از این قسمت از قسمت وارد پیج های دیگر خود شوید . قسمت Save اینستا که در اینستاگرام فارسی به نشانه گذاری پست نیز معروف است، امکانی است که با استفاده از آن می‌توانید پست های مورد علاقه‌تان را ذخیره کرده و در مواقع مورد نیاز از همان قسمت پیدا کنید. تگ قابلیتی است که می‌توان با استفاده از آن، افرادی را در پست و استوری خود یا در بخش کامنت ها تگ گرد. با تگ کردن، یک اعلان به شخصی که تگ شده است ارسال می‌شود و از این طریق او می‌تواند استوری یا پستی را که در آن تگ شده است مشاهده نماید.

قابلیت ارسال عکس یک بار مصرف در اینستاگرام این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید به کمک آن، تصاویر محوشونده ارسال کنید. در صفحه‌ی گفتگو با مخاطب خود، با ضربه‌زدن روی آیکون مشخص شده در تصویر زیر، می‌توانید عکس یا ویدئوهای دلخواه خود را از گالری گوشی یا تبلتتان ارسال کنید. علاوه‌بر این، درصورتی‌که بخواهید پیام صوتی (ویس) بفرستید، می‌توانید از آیکون شبیه به میکروفون که در کنار آیکون مخصوص ارسال ویدئو و عکس قرار گرفته است، استفاده کنید. اینستاگرام برای اجازه دادن یا ندادن درباره‌ی دریافت پیام، گزینه‌ی Message and story replies (پیام‌ها و پاسخ‌ها به داستان) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر شما تغییراتی در این گزینه اعمال نکرده باشید، کاربران دیگر می‌توانند به شما پیام ارسال کنند.

این علامت مربوط به ارسال ویس یا همان پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام است. هاید استوری یا مخفی کردن استوری امکانی است که با استفاده از آن می‌توانیم استوری را از کاربران مورد نظرمان مخفی کنیم. با افزودن مخاطبان مورد نظر به لیست هاید استوری، هر زمان که اقدام به انتشار استوری کنید، آن استوری برای افراد موجود در لیست، نمایش داده نخواهد شد. اگر دقت کرده باشید در صفحه‌ی پروفایل پیج‌هایی که فالو کرده‌اید، یک علامت زنگوله وجود دارد. با زدن روی این علامت شما نوتیفیکیشن یا اعلان پست‌های این پیج را فعال می‌کنید. یعنی هر زمانی که پیج مورد نظر پست جدیدی منتشر کند، برای شما یک اعلان یا نوتیفیکیشن از سمت اینستا خواهد آمد.

وندو معتقد است که با تخصصی که به علاقه‌مندان آموزش می‌دهد، آن‌ها به راحتی می‌توانند کسب‌وکاری موفق در فضای اینترنت ایجاد و از آن کسب درآمد کنند و به راحتی وارد بازار کار شوند. آموزش اینستاگرام حرفه‌ای از صفر تا صد در آکادمی وندو به صورت تخصصی و با ظرافتی بالا تهیه شده است. در این میان تیم جاب تیم خود محتواهای آموزشی زیادی را تهیه کرده است که یکی از آن‌ها آموزش اینتساگرام از صفر تا صد بوده و طرفداران زیادی دارد.

برای تبدیل اکانت به اکانت سازنده، کافیست مسیر بالا را دنبال کنید و تنها در مرحله آخر اکانت creator را انتخاب کنید. همچنین باز هم می‌توانید اکانت creator را به بیزنس یا شخصی تغییر بدهید. در این بخش باید جنسیت خود را وارد کنید تا اینستاگرام بتوانید آنالیز دقیقی از کاربرانش داشته باشد. با استفاده از این گزینه می‌توانید حساب اینستاگرام خود را به حساب تجاری تبدیل کنید.

چنانچه شخصی شما را دنبال یا منشن کند، اعلان مربوط به آن در این قسمت قرار می گیرد. زیر پا گذاشتن قوانین اینستاگرام یا ایجاد هر نوع مزاحمت برای سایر کاربران این شبکه‌ی اجتماعی، می‌تواند باعث ریپورت شدن حساب شما و ایجاد محدودیت‌هایی از سوی اینستاگرام برای حسابتان شود. ما در مقاله‌ی ساخت کانال در اینستاگرام، به طور کامل مراحل ایجاد یک کانال در اینستاگرام را آموزش داده‌ایم تا به کمک آن بتوانید به‌راحتی یک کانال با دنبال‌کنندگان بسازید. اگر پس از ارسال پیام برای یک شخص، تصمیم گرفتید آن را ویرایش یا پاک کنید، کافی است روی پیام ضربه بزنید و نگه دارید.

در این قسمت  آموزش اینستاگرام و بیوگرافی می توانید یک توضیح مختصر و با حداکثر کاراکتر مشخص برای معرفی پیج خود وارد کنید ، این قسمت می تواند شامل حروف فارسی و انگلیسی اعداد و اموجی ها باشد . به جرات می‌توان گفت اینستاگرام جزو برترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های موجود در ایران و دنیاست. تعداد زیاد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی و ارتباط تنگاتنگ آن با زندگی همه‌ی ما سبب شده است تا کسب و کارهای موجود در اجتماع راه خود را برای پیشرفت و توسعه در این شبکه‌ی اجتماعی باز کنند.

سایت آموزشی استاد دیجیتال یک دوره کامل و جامع برای پیشرفت و درآمدزایی شما عزیزان آماده کرده است. در دوره آموزشی اینستاگرام ما تلاش کردیم به صورت کاملا حرفه ای تجربیات خود را جهت رشد و درآمدزایی به شما آموزش دهیم. تعدادی از افرادی که در حوزه طنز و انگیزشی فعالیت میکنند پیج خود را با دیدن دوره آموزش اینستاگرام استاد دیجیتال ارتقا میدهند و بعد با پذیرفتن تبلیغات هزینه زیادی دریافت میکنند. برخی از افراد هم طبق مهارتی که دارند شروع به فروش آموزش میکنند که از این روش درآمد چند صد میلیونی خواهند داشت. تمام تلاش تیم آکادمی انار در تولید دوره‌هایی بوده که از همه لحاظ کاربردی باشند تا علاقه‌مندان بتوانند بلافاصله وارد فضای کار شوند. یکی از این دوره‌های بسیار کاربردی، دوره آموزش اینستاگرام رایگان آکادمی انار بوده که از صفر تا صد اینستاگرام را در قالب ویدیوها و مقالات آموزشی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

برای اینکار به یک نام کاربری، یک پسورد و یک ایمیل معتبر احتیاج خواهید داشت. بعد از انجام مراحل عضویت می توانید به حساب کاربری خود وارد شده و اطلاعاتتان را ویرایش نمایید، عکس برای پروفایلتان اتنخاب کنید و یک بیوگرافی راجب خودتان بنویسید. شما همچنین می توانید حساب کاربری سایر افراد را جستجو کنید . در ادامه می توانید عکس یا ویدیو های خود را به صورت پست، استوری ، ریلز ، لایو و … به اشتراک گذارید و یا برای دیگران لایک و کامنت بگذارید. از قسمت بالا  سمت راست میتوانید به محتوای خود، افکت و متن اضافه کنید همینطور شما می توانید از استیکر ها و باکس های مختص اینستاگرام استفاده کنید. برای صاحبان مشاغل و کسب و کار این قابلیت ها بسیار کاربردی و جالب است.

ثبت کردن ایمیل و شماره تلفن برای اکانت اینستاگرام با تغییر آن هیچ تفاوتی ندارد. تنظیم یک شماره تلفن و ایمیل قابل دسترس بر روی اکانت اینستاگرام باعث می‌شود تا کاربران هنگام فراموش کردن رمز خود یا هک شدن حسابشان، راحت تر بتوانند نسبت به بازگردانی آن اقدام کنند. همچنین برای امنیت هرچه بیشتر اکانت اینستاگرامتان، بهتر است حتما برای حساب خود یک ایمیل و شماره‌ی مطمئن و قابل دسترس ثبت کنید. به خاطر داشته باشید که روند پست کردن ویدیو و عکس، مانند هم است. نکته دیگری که آموزش اینستاگرام را جالب می کند، تفاوت پست عادی و استوری است.

پس از انتخاب این حالت، تمام عکس‌ها، ویدئوها، نظرات، لایک‌ها، دنبال‌کنندگان و هر آنچه در حساب کاربری خود داشته‌اید، برای همیشه حذف می‌شود. ازآنجایی‌که قسمت‌های مختلف در این گزینه، مستقیماً با امنیت شما سروکار دارند، بهتر است با دقت و صرفاً در صورت نیاز، با اجازه‌های خواسته شده از سوی اینستاگرام موافقت کنید. اینستاگرام نیز مشابه تلگرام، چند مسیر مختلف را برای دسترسی به تنظیمات پروفایل در اختیار شما قرار می‌دهد. محتواهای باکیفیت برگ برنده شما در اینستاگرام خواهند بود و بخش مهمی از آموزش اینستاگرام به یادگیری تولید محتوای متناسب با آن اختصاص دارد.

۳- از منوی جدید، گزینه switch to professional account را انتخاب کنید. 2- بعد از پر کردن فیلد ها و کلیک بر گزینه sign up، وارد مرحله بعدی میشوید. برای داشتن حداکثر امنیت ممکن در اینستاگرام چند نکته وجود دارد که حتما باید به آنها توجه داشته باشید. برای پیدا کردن آرشیو در اینستا کافیست مراحل زیر را انجام دهید. این حساب به برندها و بیزینس ها امکان استفاده از ابزارهای تحلیل و تبلیغات را می دهد. در فهرست موجود روی Manage custom words and phrases ضربه زده و فهرست کلمات ممنوع را وارد کنید.

برای یافتن اکانت، از قابلیت جستجو در بالای هر صفحه‌ای از اینستاگرام استفاده کنید. اگر می خواهید به خوبی و با برنامه و به درستی پیج خود را مدیریت کنید و به اصطلاح ادمیت خوب و حرفه ای باشید به آموزش مقاله چطور یک ادمین عالی باشیم مراجعه کنید . برای خاموش کردن وضعیت فعالی شما در اینستاگرام همان چراغ سبز که در گوشه پروفایل شما نمایش داده می شود به ترتیب زیر است.

بعد از انجام فرآیند نصب، از شما میخواهد که اگر حسابی دارید، اطلاعاتش را وارد کنید تا بتوانید وارد شوید. هشتگ‌ها در اینستاگرام برای دسته‌بندی و مرتب‌سازی پست‌ها بسیار مهم هستند. با استفاده از هشتگ‌ها، کاربران می‌توانند پست‌های خود را در میان مخاطبان مناسب‌تر قرار دهند و افرادی که به موضوعات مرتبط علاقه‌مند هستند را به پست‌های خود جذب کنند.

روی Done در پایین سمت راست ضربه بزنید.در Next (Android) یا Preview (iPhone) ضربه بزنید تا برچسب، نقاشی و متن به حلقه خود اضافه کنید یا آن را در دستگاه خود دانلود کنید. از نوار لغزنده در پایین برای ویرایش زمانی که می خواهید متن ظاهر شود استفاده کنید.روی Share to ضربه بزنید و سپس روی Cover ضربه بزنید تا عکس روی جلد خود را تغییر دهید و یک توضیح بنویسید. اگر می خواهید حلقه خود را به جای کاوش در استوری خود به اشتراک بگذارید، روی Stories در بالا ضربه بزنید.روی Next ضربه بزنید، سپس روی Share ضربه بزنید.

شما برای رشد در اینستاگرام، به ایمپرشن (Impressions) بالایی نیاز دارید. ایمپریشن، همان تعداد بازدیدها از پست‌ها، ریلزها و استوری‌هایی است که در این شبکه‌ی اجتماعی ارسال می‌کنید. به هر میزان که این عدد بالاتر باشد، به این معنی است که کاربران بیشتری از محتوای صفحه‌ی شما بازدید کرده‌اند و این احتمال وجود دارد که از یک بازدیدکننده، به یکی از دنبال‌کنندگان شما تبدیل شوند.

در سمت راست و چپ دایره سفید رنگ پایین، افکت ها قرار دارند. با کشیدن انگشت خود به چپ و راست، افکت های مختلف را بررسی کنید. اگر از یک افکت خوشتان آمد، در قسمت پایین آن، یک گزینه برای ذخیره وجود دارد.

اینستاگرام به بزرگترین پلتفرم ارتباط جمعی تبدیل شده و قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. هر شخصی با هر تخصص و علاقه‌ای در این فضا با استفاده از امکانات آن می‌تواند محتوا تولید کرده و کسب درآمد کند. اما این فرایند به این راحتی‌ها هم نیست و باید حتما آموزش اینتساگرام را قبل از ورود به این حوزه به خوبی فرا گرفت. به همین جهت در این مقاله از کی‌خوبه به بررسی 10 سایت برتر آموزش اینستاگرام پرداختیم. ممکن است وضعیتی پیش بیاید که به هر دلیلی (تغییر رمز عبور یا استفاده نامنظم از حساب) کاربر رمز عبور حساب خود را فراموش کرده باشد.

اگر بخواهیم به صورت ساده معنی ریپلای در اینستاگرام توضیح دهید به این معنی است که زمانی که شما به پیغام های که در دایرکت شما ارسال میشود پاسخ ارسال کنیم و با آن واکنش دهید و آن ریپلای گفته می شود. برای ارتباط برقرار کردن به صورت تماس صوتی باید روی آیکون گوشی زده تا تماس برقرار شود . در صورت افزایش پست‌های سیو شده پیدا کردن یک پست در میان انبوه پست‌های ذخیره شده مشکل خواهد شد. برای حل این مسئله می‌توانید پست‌های ذخیره شده‌ی خود را دسته‌بندی کنید. بعد از پایان لایو، با انتخاب View in Live Archive می توان آن را ذخیره کرد. در نهایت برای بررسی دقیق تر حساب های بیزینسی، ابزار Insight ارائه شد.

با استفاده از نرم افزارهایی مثل فتوشاپ و ایلاستریتور می‌توانید پست و استوری‌های منحصر به فردی را برای اینستاگرام طراحی کنید. در دوره آنلاین «آموزش تولید محتوای گرافیکی برای شبکه‌های اجتماعی» می‌توانید صفر تا صد این فرایند را یاد بگیرید. برای اینکه پست خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، باید وارد بخش آپلود شوید. بعد از انتخاب فایل مورد نظر، شما میتوانید با افکت ظاهر جذاب تری به پست خود دهید و یا حتی عکس ها و ویدیو های خود را طبق سلیقه خودتان ادیت کنید. میتوانید منطقه مکانی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و در زیر پست خود، متن دلخواه خود را اضافه کنید.

افکت ها را میتوانید از بخش استوری روی محتوا های خود اعمال کنید. هنگام مراجعه به صفحه‌ی پروفایل خود، در قسمت بالای صفحه، کنار نام کاربری شما یک علامت پیکان وجود دارد. با لمس این آیکون صفحه‌ی کوچکی در پایین صفحه نمایش داده می‌شود. با انتخاب گزینه‌ی Add Account می‌توانید پیج دیگری را به لیست اکانت های خود اضافه کنید. با استفاده از این آپشن می‌توانید تا سقف 5 اکانت را به اینستاگرام خود اضافه کنید. در قدم اول از آموزش اینستاگرام، ابتدا باید ثبت نام کنید.

اگر امکان‌پذیر است، اپلیکیشن اینستاگرام را روی پلتفرمی دیگر امتحان کنید. برای مثال مشاهده شده که کاربران اندروید می‌توانند کاربران بلاک شده را آنبلاک کنند اما در وب‌سایت اینستاگرام و سیستم عامل iOS پیغامی به نمایش درمی‌آید مبنی بر اینکه اکانت مورد نظر وجود ندارد یا از دسترس خارج است. لایو اینستاگرام یک قابلیت دیگر از بخش‌های اینستاگرام است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با ویدئویی زنده با دنبال‌کنندگان خود در ارتباط باشند. در این قابلیت، کاربران می‌توانند با فعال‌کردن لایو، ویدئوی خود را به صورت زنده به دنبال‌کنندگان خود نمایش دهند و با آنها در ارتباط باشند. همچنین در لایو اینستاگرام، کاربران می‌توانند با دنبال‌کنندگان خود در چت نیز ارتباط برقرار کنند.

اینستاگرام این قابلیت را دارد که کاربر بتواند استفاده از برخی واژگان را محدود کند. به این صورت که بعد از آپلود پست، سایر کاربران نتوانند از این کلمات استفاده کنند. اطلاعات مربوط به مجوزهای دستگاه، آرشیو کردن استوری و لایو و تغییر تم اینستا به دارک مود نیز در این قسمت وجود دارند. یک ابزار این پلتفرم که با استفاده از آن می توانید یک ویدیوی زنده را برای مخاطبان خود پخش کنید. دنبال کنندگان نیز می توانند با شما تعامل کنند و پرسش های خود را در قسمت نظر، بیان کنند.

مهمترین نکته در استفاده از اینستاگرام برای تبلیغات و بازاریابی، ایجاد ارتباط معنادار با مخاطبان است. باید محتوای جذاب و ارزشمند ارائه داده و بازخورد کاربران را به‌عنوان یک فرصت برای ارتقای استراتژی خود در نظر بگیرید. بخش فروشگاهی اینستاگرام برای اکانت‌های بیزنسی کاربرد دارد که برند خود را گسترش داده‌اند و حالا می‌خواهند محصولاتشان را به صورت حرفه‌ای‌تر بفروشند. این قابلیت، یک بخش فروشگاه را به اکانت شما اضافه می‌کند که در آن می‌توانید محصولات را با تگ قیمت نمایش بدهید. اگر قصد تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر را دارید یا صفحه اینستاگرام مربوط به یک برند یا کسب و کار را راه‌اندازی کرده‌اید، باید بدانید که نیاز به یک بیوی حرفه‌ای دارید که توجه مخاطبان را به صفحه شما جلب کند. در واقع بیوی حرفه‌ای اینستاگرام اولین مرحله از مراحل استفاده حرفه‌ای و کسب درآمد از اینستاگرام است.

موشن گرافیک، انیمیشن و فیلم‌های کوتاه را در reels و igtv نمایش بدهید تا بازخورد بهتری داشته باشید. به عنوان یک فریلنسر هم اگر بتوانید موشن گرافی های ساده بسازید بخت بیشتری برای پیدا کردن شغل‌های مرتبط با اینستاگرام خواهید داشت. برای یادگیری این شاخه می‌توانید در دوره «ساخت موشن گرافیک» آکادمی اینفوگرام ثبت نام کنید.

کاربر در این قسمت می تواند اطلاعات مربوط به پروفایل های موجود روی اپ را مشاهده کند. در این قسمت می توانید اطلاعات رمزعبور و راه های ارتباطی خود را نیز ویرایش کنید. البته این موضوع به طور تخصصی تر در آموزش تنظیمات حریم خصوصی اینستاگرام بیان شده است.

وقتی یک پست به شما نمایش داده می شود گزینه هایی همچون لایک ، نظر گذاشتن و اشتراک گذاری و سیو و ذخیره کردن وجود دارد . در این قسمت می توانید بایگانی پست ها ، استوری ها ، پخش های زنده گذشته خود را مشاهده کنید  و اگر پستی را بایگانی و حذف موقت کرده اید را از این قسمت بازگردانی کنید . در این قسمت می توانید حساب هایی که به اینستاگرام شما متصل است را مشاهده کنید  . در این قسمت  می توانید تبلیغات پست واستوری های خود را که به اینستاگرام سپرده اید را مدیریت کنید . در این قسمت می توانید از دوستان  و مخاطبان خود در واتساپ ، ایمیل ، پیامک ، تلگرام ،فیسبوک ، توییتر ، گوگل  و .

اینستاگرام از ربات‌های مختلف، الگوهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی و ابزارهایی مانند هشتگ‌ها برای شناسایی علایق کاربران و درگیرکردن آن‌ها با محتواهای مختلف منتشرشده در این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کند. مقاله‌ی پیشِ رو به شکلی نگارش شده است که هم‌زمان پاسخگوی نیاز افراد مبتدی و غیرمبتدی باشد. درصورتی‌که کاربر مبتدی هستید و برای اولین‌بار می‌خواهید از اینستاگرام استفاده کنید، پیش‌از شروع مقاله، ابتدا تیتر آشنایی با مهمترین اصطلاحات اینستاگرام را مطالعه کنید و سپس به سراغ مراحل نصب و راه‌اندازی اینستاگرام بروید. نکات زیر را دنبال کنید تا یاد بگیرید چطور یک حساب اینستاگرام را از ابتدا ایجاد کنید و با استوری، پست و امکانات دیگر آن برندتان را توسعه دهید.

آموزش اینستاگرام مارکتینگ در سایت جاب تیم به بهترین شکل ممکن تهیه شده و بسیار کاربردی است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت جاب تیم، از این دوره آموزش اینستاگرام حرفه‌ای بهره‌مند شوند. در این میان سایت “بیشتر از یک” توانسته با ارائه آموزش‌های کاربردی از صفر تا صد، مخاطبان زیادی را جذب خود کند. آموزش اینستاگرام حرفه‌ای این سایت طوری طراحی شده است که کاربرانی که حتی تا به حال از اینستاگرام استفاده نکرده‌اند، بتوانند به راحتی وارد این فضا شده و از قابلیت‌های مختلف آن بهره ببرند. قابلیت‌های بی‌شماری که شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام در اختیار افراد برای به نمایش گذاشتن خدمات و محصولات خود قرار داده است، سبب شده  بسیاری از صاحبان کسب و کارها به این پلتفرم‌ها برای فروش بیشتر و بهتر روی بیاورند.

در حال حاضر به طور ماهانه، حدود 2 میلیارد کاربر فعال از اینستاگرام استفاده می کنند. همین محبوبیت باعث شده بسیاری از ایرانیان، کسب و کارهای مجازی را راه اندازی کنند. اضافه‌کردن یک یا چند ادمین به این حساب کاربری، یکی از بهترین گزینه‌ها برای مدیریت بهتر حساب شما در چنین وضعیتی است.

ابتدا روی آیکون آدمک(تصویر خود) در پایین صفحه سمت راست ضربه بزنید. در این قسمت می توانید اطلاعات حساب کاربری، نام، وب سایت، ایمیل و شماره تلفن را تغییر دهید. این علامت در سایت اینستاگرام در مرورگر، در بخش پایین نوار کنار صفحه‌ی اصلی قرار دارد. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان است و تعداد کاربران فعال آن به حدود دو میلیارد نفر می‌رسد. اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی عکس‌ها و ویدیوهای خود را با دوستان، خانواده و دنبال‌کنندگانشان به اشتراک بگذارند.

هایلایت ها در نگاه اول و ورود کاربر به حساب شما، بسیار مفید هستند. در باب موضوعات مختلف، هایلایت خود را از استوری های یکپارچه پر کنید. این افکت ها تصاویر خسته کننده و بدون ویرایش را با یک لمس، به تصاویر ویرایش شده تبدیل می کنند. گزینه دیگر مربوط به تمپلیت ها است که کاربر می تواند از آنها برای افکت دادن به استوری خود استفاده کند. تمپلیت ها شامل فیلترهای تغییر عکس، نوشته های جذاب هستند که استوری شما را تعاملی می کنند. با گزینه Photos و Videos می توان تصویر یا فیلم را از گالری گوشی بارگذاری کرد.

استوری یکی دیگر از انواع محتوا در اینستاگرام است که تا 24 ساعت قابل مشاهده برای کاربران میباشد و بعد از گذشت 24 ساعت بطور خودکار پاک و به آرشیو ها منتقل میشود. همچنین میتوانید استوری های خود را در هایلایت اینستاگرام قرار دهید. این اصطلاح زمانی کاربرد دارد که شما بخواهید پیجی را که دنبال می‌کردید، دیگر دنبال نکنید. در این صورت با مراجعه به آن پیج و انتخاب گزینه‌ی Unfollow می‌توانید آن را از لیست فالووینگ های خود خارج کنید.

اگر شما به کامنت‌های کاربران در زیر پست‌های خود واکنش نشان دهید یا اینکه استوری بگذارید یا لایو برگزار کنید، به این معنا است که با کاربران تعامل یا اینگیجمنت (Engagement) دارید. مهمترین نکته این است که همواره بر روی آگاهی و آموزش خود در زمینه حفظ حریم خصوصی و امنیت آنلاین بسنده نکنید. با دنبال کردن راهنماها و خبرهای معتبر، می‌توانید از حفظ امنیت و حریم خصوصی خود در اینستاگرام بهتر مراقبت کنید.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام